• Wpisów: 51
  • Średnio co: 21 dni
  • Ostatni wpis: 1 rok temu, 15:58
  • Licznik odwiedzin: 6 419 / 1093 dni
 
jokermanka
 

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  •  
     
    @Mrs.Haribo: @Mrs.Haribo: Czy Twoje rolowane plastry są bardziej sycące to nie wiem skoro moja porcja sama w sobie ma 100 kcal do tego zdecydowanie więcej białka niż w plastrach szynki bo aż 18 g ;) Ale też super pomysł z rulonami :) Ja czasami w roli "kanapki" używam np. liści różnych sałat czy kapust i też wpycham w środek jakąś szynkę, plaster żółtego sera, ogór kiszony czy jakieś warzywko i roluję podobnie jak Ty - pyyycha ;) Tylko ja zawsze daję jakiś dodatkowy tłuszczyk (np. ser żółty w takiej kanapce, jeśli to na kolację) abym była syta ;) U mnie dieta raczej nie polega na liczeniu kalorii i na zasadzie "im mniej tym lepiej" ;) Dzięki za wpis Mrs.Haribo :)
     
  •  
     
    ja znalazłam super sposób na takie danie ale w wersji bardziej sycącej :) Plaster gotowanej szynki z biedronki (lub tej wędzonej) tnę na pół, smaruję twarożkiem jak kanapkę, na srodek kładę ogórka pokrojonego w słupki i zawijam. Z jednego plastra 2 rulony, robię z dwóch plasrtów. a jeden plaster ma 30 kcal :)